dress code

Dress code to nic innego jak zbiór zasad, do których powinnyśmy się dostosować, kiedy pracujemy w biurze czy korporacji. Niektóre firmy mają swój indywidualny regulamin, w którym ściśle określa się, która część garderoby powinna mieć konkretną długość, krój lub kolor. Są jednak takie zakłady pracy, które po prostu wymagają od swoich pracowników schludnego wyglądu oraz znajomości zasad savoir vivre’u. Ma to miejsce szczególnie w takich firmach, które są nastawione na sprzedaż artykułów lub usług, czyli krótko mówiąc w takich, gdzie kontakt z klientem jest na porządku dziennym. Wszyscy dobrze wiemy, że pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz. Chcąc, nie chcąc oceniamy innych na podstawie tego jak wyglądają. Warto jest więc znać zasady, według których powinnyśmy dobierać strój do pracy oraz najczęściej popełniane błędy.

Zdarza się, że buty są niewłaściwie dobrane

Istnieje taka zasada w relacjach biznesowych. Prędzej czy później wzrok naszego współrozmówcy wyląduje na butach. Nie ma co tego kwestionować, tak się po prostu dzieje. Nawet jeśli witamy go zza dużego biurka, znajdzie się chwila, by zauważyć, jakie obuwie mamy na stopach. Właśnie dlatego kobiety powinny zakładać do pracy obcasy, ale nie byle jakie. To nie mogą być buty zbyt wysokie. Dress code nie jest po to, by nas zabić. Wybierajmy takie buty, w których umiemy się zgrabnie poruszać. Nikt nie chce oglądać w pracy kołyszącej się na boki kaczki. Kobieta ma za zadanie tryskać pewnością siebie i kobiecością. Buty powinny być więc dopasowane do naszej sylwetki. Kobiety o mocnych łydkach nie mogą pozwolić sobie na szpilki. To jeszcze bardziej uwydatni efekt ciężkiej nogi. Nie zakładaj też do pracy lakierowanych szpilek, jeśli chcesz być wysłuchana. To odwraca męską uwagę od tego, co mówisz. Najlepsze będą buty zamszowe.

Zbyt krótka spódnica to faux pas

O ile jeszcze można byłoby przymknąć oko na spódnicę przed kolano, gdy stoimy, nie da się tego zrobić w momencie, kiedy siadamy. Dress code mówi jasno, że optymalna długość spódnicy to taka, która sięga do kolana. Dlaczego właśnie tak? Krótsza spódnica może odsłonić zbyt wiele, kiedy siadamy za biurko albo się schylamy. To odwraca uwagę rozmówcy od rzeczy ważnych. Długość do kolana wcale nie oznacza, że nie będziemy wyglądać kobieco. Wręcz przeciwnie, ołówkowa spódnica kwintesencją damskich wdzięków. Jest jeszcze jedna rzecz, na którą warto zwrócić uwagę. To materiał. Pamiętaj, że zawsze jest mieć w swojej szafie mniej rzeczy, ale dobrej jakości.

Eleganckie, modne, piękne i stylowe sukienki idealne na każdą okazję.  Jakie są popularne sklepy internetowe z sukienkami? Zobacz Jakie sukienka jest teraz modna? Jakiej sukienki nie powinno się ubierać na wesele i co można założyć zamiast sukienki na wesele?

dress code
Dress code, czyli jak ubrać się do pracy w ebutik.pl

Bluzki do pracy pod marynarkę to element dress code

Musimy pamiętać, że bluzka, którą zakładamy do pracy nie ma nic wspólnego z koszulką. Nie będzie to ubranie na cienkich ramiączkach, ani wykonane z bawełny. Do pracy powinnyśmy zakładać bluzki jedwabne albo z dodatkiem wiskozy. Te materiały świadczą o naszym ogólnym podejściu do tematu elegancji. A dress code z łatwością egzekwuje naszą znajomość tego, co wypada, a co nie. Bluzki damskie do pracy powinny też zakrywać dekolt, nie ma mowy o pokazywaniu kobiecego biustu w biznesie. Podsumowując: koszulka pod marynarkę nie będzie odpowiednia, możesz wybierać tylko jedwabne bluzki do pracy. A na wierzch najlepiej jest założyć marynarkę. To zawsze świadczy o naszym profesjonalnym podejściu do klienta, dodaje klasy i sprawia, że wyglądamy na osoby bardziej kompetentne.

Wybierasz się do Outlet w Ptaku? Istnieje o wiele skuteczniejszy sposób, by zamówić hurtem ubrania damskie do swojego sklepu i to bez wychodzenia z domu! Już teraz zobacz ofertę hurtowni odzieży.

Kolor bielizny ma znaczenie – jaki stanik wybrać?

Oczywiście, że nie będziemy pokazywać całej firmie, jaki mamy dziś założony stanik. Chodzi o to, że ten stanik często pokazuje się sam. Kiedy zakładamy białe koszule do pracy dopasowujemy stanik w tym samym kolorze. To błąd. Stanik do białej koszuli powinien być w kolorze cielistym. To samo dotyczy bluzki kolorowej. Tylko wtedy mamy pewność, że zostanie on niezauważony. W przypadku czarnej koszuli możemy sobie pozwolić na stanik w jej kolorze. W pracy, gdzie obowiązuje dress code zapominamy o zasadzie znanego stylisty, który proponuje noszenie czarnej bielizny do białej koszuli. Taki styl możemy nosić po godzinach. Kiedy pracujemy na etacie, wybieramy to, co zwraca jak najmniej uwagi. Inna kwestia to jakość bielizny. Co prawda stanik i majtki są niewidoczne, ale jeśli mamy na sobie bieliznę dobrej jakości sami sobie dodajemy pewności siebie. Nasze ruchy są nieskrępowane, a my mamy pewność, że nawet w przypadku wpadki i wyślizgnięcia się ramiączka, światło dzienne ujrzy najwyższej jakości materiał. Więcej o modna  hurt bielizna na co dzień  i t shirts na lato.

Torebka z dużym logo znanej marki

To błąd. Wiele kobiet twierdzi, że logo drogiej firmy na torebce powie innym, jaki mają status społeczny i stan konta. Pewnie wiele osób rzeczywiście da się na to złapać, ale to czysta gra marketingowa. Torebka z dużym logo jest po prostu nieelegancka i nie na miejscu. Torebka do pracy nie powinna mieć też zbyt dużo ozdób. Najlepiej, gdy jest wykonana z wysokiej jakości skóry, która świadczy o klasie kobiety. Latem można sobie pozwolić na torbę miękką. Zimą torebka bizneswomen według zasad dress code powinna być sztywna i przypominać kształtem męską aktówkę na różnego rodzaju dokumenty.

Rzetelne źródło informacji o internetowym sklepie odzieżowym czyli każdy internetowy butik ma opinie klientów swoich towarach.

Zasady dress code Jak zbudować smart casual damski – jakie ubrania łączyć? Sukienka w stylu Chanel przyda się na wiele okazji e stylizacje i trendy w modzie.

Sukienka z ozdobnymi elementami –  wieczorowe sukienki  aplikacjami, cekinami, koronkami czy haftami są idealnym wyborem na bardziej luksusowe i ekskluzywne wydarzenia.